Etiketter

bild (1) engelska (34) HKK (3) Idrott (7) Laboration (18) Lära att Lära (2) läslogg (2) Matte (6) No (27) portfolio (6) Robotar (5) SO (7) svenska (27) tyska (31)

måndag 12 september 2011

Självporträtt

Jag heter Rebecka, mitt hela namn är Saga Rebecka Jönsson. jag har precis fyllt 13 år.
Min familj består av min mamma Kajsa, pappa Stefan och min bror Kevin. Jag har inget husdjur men jag vill ha en hund, brukar gå ut och passa andras hundar för pengar.
på min fritid brukar jag va med kompisar, och på måndagar dansar jag. Dansstilen jag dansar heter streetdance, det är som hipp hopp, fast med lite modernare musik. Jag går även på gym.
Jag gillar att shoppa och gå på bio. Älskar att se film!
Jag gillar all mat och har ingen favoriträtt, men jag gillar pasta rätter mycket.

Ja det va lite om mig! :)

1 kommentar:

  1. Intressant!

    Försök samla allt om en sak i ett stycke. T ex ett stycke om familjen, ett annat om dans, ett om film där du t ex berättar vilka dina favoritfilmer är. Du kunde också berätta att du passar andras hundar i samma stycke som du säger att du vill ha en hund.

    SvaraRadera