Etiketter

bild (1) engelska (34) HKK (3) Idrott (7) Laboration (18) Lära att Lära (2) läslogg (2) Matte (6) No (27) portfolio (6) Robotar (5) SO (7) svenska (27) tyska (31)

onsdag 26 mars 2014

Klädkonsumtion

Kika gärna in på min hemsida för att läsa om mitt miljöarbete om klädkonsumtion, på min blogg kommer det även stå information om min ''klädbytardag'' som kommer ske torsdagen den 3 april. Där kommer det ges möjlighet att ta med sig ett eller flera plagg som du tröttnat på eller kanske inte passar längre och byta det mot något annat. Mitt mål med mitt arbete är att få eleverna på vår skola att inse det positiva med att byta kläder och man kan göra något litet som kan göra stort i slutändan. Läs mer om detta på min hemsida som jag har skapat.
https://sites.google.com/site/bytombytraett/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar